Reklamace a stížnosti
Nejste s něčím spokojeni? Něco je jinak, než jsme se dohodli? Dejte nám o tom vědět a my to prověříme.
Vaši stížnost či reklamaci zašlete e-mailem na adresu: reklamace@rerum.cz
Pokud z jakéhokoli důvodu nechcete či nemůžete použít elektronickou poštu, využijte klasickou poštovní adresu:
Rerum Finance, s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha 1 - Nové Město
Nezapomeňte připsat vaše identifikační údaje a také dobře popište, čeho přesně se vaše reklamace či stížnost týká.
Ze zákona jsme povinni vám odpovědět do 30 dnů, ale děláme maximum proto, aby to bylo mnohem dříve.
Celé znění Reklamačního řádu naleznete zde.
Ombudsman pro klienty
Nejste spokojeni s vyřešením vaší stížnosti či reklamace? Požádejte o přezkoumání našeho Ombudsmana pro klienty.
Svůj podnět můžete zaslat na e-mailovou adresu: ombudsman@rerum.cz
Ombudsman pro klienty pracuje nezávisle, znovu prověří vaši stížnost či reklamaci a podá vlastní závěr.
Ombudsman pro klienty se zabývá primárně podněty, které již v minulosti byly řešeny jako stížnosti či reklamace a stěžovatel s předchozím řešením nesouhlasí.